Thursday, April 2, 2009

Vis.

El vrea sa se joace, dar nu e timp azi. Nu e timp maine, nu va fi timp niciodata pentru joaca.
Ce pacat ca trebuie sa pleci!
Haide pe afara, ne plimbam pentru un timp.
Nu, nu vor vedea.
Ea e tacuta. Ii place sa danseze, sa cante; ii place sa rada. Total opusa felului ei de a fi, acum e.. tacuta.
Mergem in parc si stam pana va fi prea intuneric sa vedem ceva si apoi vom gasi drumul spre casa. Haide! Haaiideee!
Pleaca fara sa scoata vreun cuvant. Se lasa condusa de el.
Sunt inca aici si nu a fost usor. Mi-e frica de sentimentul asta.
Stiu ca ai motivele tale; imi place sa iert si sa uit; incerc sa las totul in urma mea. E timpul sa las totul sa treaca. Si e timpul sa faci si tu acelasi lucru.
Da..
Lasa frica deoparta, fii hotarata si lupta pentru ce vrei. Spune "nu" atunci cand simti ca nu vrei, fara a te mai lasa influentata. Gandeste-te mai intai la tine. Apoi la altii.
Si.. tu?
Eu.. cred in tine.
Bine, dar..
Shhh... dar nimic. Gandeste-te, fii puternica, profita de ceea ce ai. Gandeste-te bine si nu da la o parte. Poate nu vei mai gasi asta .. mai tarziu.
Ce? Un joc? Prefer sa trec pe langa el, fara sa il joc. Nu vreau sa ma joc. Nu vreau un joc nou. Vreau ceva nou si atat.
Eu nu ma joc.
Dar ce faci?
Daca ma joc inseamna sa ma plictisesc la un moment dat ca de orice alt joc nou. Ca si tine, vreau ceva nou. Si atat. Poate doar ma ascund un pic; nu las sentimentele la vedere.
Atunci ne jucam de-a v-ati ascunselea? Tu ascunzi ceva si eu sunt cea care trebuie sa gaseasca?
Nu..
Ce facem cand inversam rolurile?
Iti spun eu! Nu ascund de tine ce simt; ma ascund pe mine si nu ma vei gasi.
Adica acum..
M-ai gasit! Da!! Sunt aici; deschide naiba ochii! Deschide-ti sufletul!
Nu ma joc...
Atunci deschide-te in fata mea; ajuta-ma sa imi inlatur frica, nu ma ajuta sa o amplific! Nu imi oferi variante, nu imi oferi libertatea de a alege; da-mi doar motive, altfel voi face aceeasi greseala. Nu ma lasa sa gresesc.
Asta depinde.. si de tine!
Corect! Si de mine. Dar nu doar de mine. Nu lasa privirea in jos. Iti e rusine de ceva?
Nu!
Ti-e frica de ceva?
Ti-e frica de ceva??!!
Nu!!
Atunci? Ridica privirea! Doar cei slabi coboara privirea. Tu nu esti slab! Esti?
Nu!
Haide! E timpul sa mergem!
Nu.. de ce nu mai stam un pic?
De ce sa mai stam? Haide, vii? Sau... ma duc singura..? Nu e o problema, sunt obisnuita!
Stai!
Vii si tu?
Nu..
Atunci?
Nu pleci nici tu!
Ea zambeste fortat si usor ironic.
Zau? Si cine spune asta? Tu?
Nu.
Dar?
Coboara usor privirea, se opreste; cu un gest si o miscare usoara arata spre inima.
Ea.
Se ridica si se apropie.
Nu vrei sa pleci! Vrei?
Vrei???!!!
Nu.. dar nu vad de ce as ramane.
Se intoarce sa plece. El o prinde usor de mana.
Te iubesc!
Fara alte cuvinte, o saruta.
Ea raspunde si pentru prima oara dupa mult timp, se simte sigura pe ea, iubita, indragostita; nu are temeri, doar iubeste. Ii zambeste.
Si eu...
Hey, trezeste-te, e tarziu!
Poftim?
E tarziu! Haide!
Lasand privirea in jos, se intristeaza.
Inseamna ca..
Inseamna ca ai dormit mai mult decat trebuia, e tarziu si trebuie sa plecam. Haide odata!
O lacrima ramane pe podea, in urma pasilor ei.
Nu..; inseamna ca nu a fost decat... un vis.
Ce spui?
Nimic, nimic..
Strange din dinti si ridica privirea.
"Doar cei slabi coboara privirea."
Esti gata?
Da!
Inchide usa.
"Doar.. un vis."
Din nou, strange din dinti si.. pleaca.

12 comments:

  1. Honey you're so funny! Crezi ca esti detinatoarea adevarului absolut? Te-a usturat pana sa inveti lectia, nu? Deci chiar crezi ca modestia este egala cu mediocritatea? Nu erai si tu mediocra pana sa inveti lectia? E usor sa dai sfaturi si comentarii inainte a te pune in pielea celuilat, deci cu ce drept comentezi daca nu stii circumstantele? Stii sa scrii, dar oare poti citii?

    ReplyDelete
  2. Da exact asta ma cred: detinatoarea adevarului absolu.
    Vorbesti prostii.
    Cred ca fiecare dintre noi are dreptul sa comenteze nu? Asa cum tu iti iei nistre atributii cand nu ar trebui. Dar oricum e problema ta ce faci si cu cine te bagi in seama, cum e problema cand, unde si in ce fel comentez. Eu am vrut sa subliniez altceva, nu e vina mea ca nu stii tu ... sa citesti ;)
    Si nu inteleg ceva: de ce te ataci asa?

    ReplyDelete
  3. App, nu dau sfaturi, in cazul in care NU ai observat. Mie nu imi place sa primesc sfaturi, ca atare nu le ofer.

    ReplyDelete
  4. Ah si daca mai treci pe aici si vezi commenturile, mai anonimule, am pomenit eu candva, undeva ceva de mediocritate si am egalat-o cu modestia? Ia mai verifica, honey :)
    Cum spuneam, vorbesti prostii :)

    ReplyDelete
  5. Partial imi cer scuze pentru comentariu, cred ca este un exemplu veritabil de ... vedem ceea ce vrem.

    ReplyDelete
  6. Tu mare cunoscator, trecut prin viata, crezi ca scuzele ajuta la ceva? Sau crezi ca ma incalzesc niste scuze aruncate la plesneala, gratuite, fara nicio intentie sau urma de sinceritate? Pfoai, dar naiva ma crezi.
    Da.. vedem ceea ce vrem, e drept ;), dar poate ar trebui sa vedem si ceea ce trebuie sa vedem. Poate ce vrem sa vedem nu e tocmai bine.

    ReplyDelete
  7. Ai comentat la postul meu, unde am zis ca FIECARE ARE DREPTUL LA PROPRIA OPINIE!!! Again sorry credeam ca e little miss u know who... dar, si tu judeci oamenii fara sa-i stii? esti sigura ca poti citii? daca chiar ai egalat modestia cu mediocritatea TOT RESPECTUL!!! Update: pt cine? vedem ce e bine pt noi, restul mai conteaza? asta e chestia daca noi ne punem pe primul plan cum a zis litlle miss XXX de ce ar tine cineva la noi, in cele din urma chiar contezi doar tu? cauti singuratatea? nu trebuie sa tii la cel ce-ti vrea binele, cel/cea care conteaza pt tine?

    ReplyDelete
  8. Hmmm nu sunt scuze la plesneala, si nici n-am afirmat ca as sti totul, poate sunt chiar imatur, cine stie, totusi scuzele dau dovada de...regret, constinta, bunavointa, responsabilitate...te las sa completezi lista...nu-mi permit sa te caracterizez you just popped-up. nevertheless you sound real ;)... so far.

    ReplyDelete
  9. Haha to you baby! I frankly don't care about you, i don't you, unlike, you know who, so...let's cut this short. Nu dai sfaturi? i beg the difference, are you on smthing?ce ai comentat la adresa mea ce e? Iubire tu si adevarul sau realitatea ruleaza pe contrasens deci ... VISEAZA in continuare...

    ReplyDelete
  10. 1. Nu judec oamenii
    2. Nu ma cunosti, asa ca nu stii care e treaba cu posturile mele; ca sa citez "VISEAZA in continuare".. asa ca nu trage concluzii pripite;
    3. Nu o sa ma pun in cur si nu o sa ma opresc din cauza parerilor unuia/ uneia care nu are curajul de a-si spune numele.
    4. Tot nu inteleg; care e problema ta? Poate sunt eu prea proasta, dar cred ca cel care nu stie sa "citeasca" esti de fapt tu ;)
    Ah, si nu, nu caut singurate; ba din contra, nu imi place; mi-e chiar frica de ea ;). Doar ca sunt unele momente cand ar trebui sa iti bagi.. ce ai in cei care ti se dau a fi prieteni.
    Dar, nu intelegi, nu comenta; simplu ;)

    ReplyDelete
  11. smallstranger,te rog sa fii o gazda buna pentru Anonim!eu am fost una"ocupata"=))

    ReplyDelete
  12. @sabina: as fi gazda buna, daca ar avea habar despre ce vorbeste :D

    ReplyDelete