Tuesday, April 14, 2009

Nu pleci.. nu?

Auzi?
Te superi daca astazi sunt copil?.. daca nu vreau sa fiu serioasa; si rad din orice, nu iau nimic in serios, in afara de ceea ce simt pentru tine? Te superi daca imi doresc sa ne prostim? Sa radem si sa fim ca atunci cand eram mici; fara griji, suparaciosi, ne certam des, dar ne impacam in secunda urmatoare. Azi vreau sa "ne certam". Te superi daca vreau sa te tachinez, daca ma tachinezi, iar eu "ma supar" si sunt copilaroasa?... daca fac pe imbufnata doar ca sa te fac sa ma saruti mai mult si mai mult, sa ma iei in brate si sa nu imi mai dai drumul? Te superi daca... vreau sa fiu tare si "nu vreau" sa te sarut?Astazi vreau sa fiu mica. Vreau sa ma dematurizez. Te superi?Vreau sa ne jucam, sa fim copii, sa ne dam in leagane, sa cad, sa ma lovesc si sa ma ridic razand. Vreau sa ma dau peste cap si sa ma joc in nisip. Vreau sa merg in parc, sa ma plimb, sa mananc vata pe bat si sa nu stiu ca am si alte griji decat cele ale unui copil. Vreau ca cea mai mare grija a mea sa fie ca.. am pierdut la sotron, m-am incurcat in elastic sau am pierdut la morisca mare, cand jucam coarda.Vreau sa ma joc ratele si vanatorii sau cutiutza. Vreau sa ma joc castel. Azi vreau sa desenez cu creta pe asfalt; zambete, flori, cer senin, soare. Vreau sa arunc mingea in fata masinii si.. sa sparg o oglinda sau un geam. Vreau sa trezim toti vecinii, iar cel de la 1 sa iasa pe geam, foarte suparat pentru ca facem galagie. Vreau sa mergem sa furam prune de la casa din spatele blocului. Vreau sa ma plimb cu bicicleta si sa ma iau la intrecere.Vreau sa uit ce inseamna sa fii "mare".
Vreau sa imi regasesc fericirea in lucruri simple.Te superi?Te superi daca vreau sa ma joc cu zapada si sa ma bucur de iarna asa cum o faceam cand eram mica? Te superi daca te rog sa ne bucuram impreuna, sa fim copii, sa ne batem cu bulgari, sa facem ingeri si sa inghetam de frig; sa ne luam in brate sa ne incalzim; daca mergem sa ne cumparam covrigi si foarte amuzata, il iau de nas pe Mos Craciun de la magazin, te superi?... daca vreau sa ma bucur de o ploaie de primavara, sa sar in balti si sa stropesc in jurul meu? O sa te superi daca te murdaresc un pic?Te superi daca te rog sa fii copil, daca te rog sa renuntam la maturitate din cand in cand?Te superi daca sunt copilaroasa, daca ma port ca atare? Ma vrei tot timpul serioasa?Nu vreau sa fiu "mare". Nu am chef azi.
Te superi daca vreau sa fiu copil?Acum plang si vreau sa ai grija de mine, sa ma iei in brate si sa ma linistesti.
Sunt trista.. si nu vreau decat sa fiu cu tine, sa ai grija de mine, sa ma saruti ... sa ma faci sa rad.
Copilul din mine, azi, striga dupa tine. Va striga si maine.. pana vei veni.Te superi daca vii, daca stai.. daca iti cer sa ramai pentru totdeauna?
Te superi daca nu vreau sa pleci?
Ramai chiar daca sunt copil?

2 comments:

  1. la ce facultate esti...?
    si cand ai vacanta...? :P

    ReplyDelete
  2. nu cred ca o sa ne intalnim :(
    eu sunt la facultate atunci... cred :D

    ReplyDelete