Monday, March 30, 2009

Ce se va intampla?

Nu vreau sa te ranesc, nu vreau sa suferi.
Mi-e frica de mine; sunt sigura de ceea ce vreau, de ceea ce imi doresc, dar mi-e frica.
In acelasi timp mi-e frica sa nu ma dai la o parte.
Daca nu sunt ceea ce iti doresti?
Daca nu sunt ceea ce crezi, ceea ce ti-ai imaginat, ceea ce cauti?
Daca nu sunt capabila sa te fac fericit, sa te fac sa zambesti, sa razi, sa te bucuri de fiecare zi?
Daca nu poti sa ma iubesti?
Daca nu ma vrei langa tine, ce fac?
Ce fac daca nu sunt capabila sa iti aduc soarele atunci cand pe strada ta ploua, daca nu pot sa iti sterg lacrimile sau daca nu pot sa iti inchid ranile?
Ce se va intampla daca ei te vor rani, iar eu nu o sa stiu ce sa fac, daca nu voi putea face nimic, daca nu voi lupta impotriva lor?
Ce se va intampla daca nu pot fi alaturi de tine atunci cand vei avea nevoie, daca nu te pot tine in brate atunci cand te vei simti singur, daca nu te pot proteja atunci cand ei lupta impotriva ta, daca nu te pot tine de mana atunci cand iti e frica?
Ce fac daca tu cauti altceva? Ce o sa fie daca tu cauti ceva real?
Ce fac daca atunci cand o sa iti fie dor de un sarut il vei cauta in alta parte?
Ce se va intampla cand tu vei cauta in privirea alteia ceea ce nu vezi in privirea mea?
Ce o sa fac atunci cand iti vei pierde rabdarea si vei pune punct?
Cum va trebui sa reactionez cand... vei spune ca nu poti face asta si ma vei indemna sa imi caut fericirea in alta parte?
Cat de puternica va trebui sa fiu pentru a suporta cuvintele tale?
Cat de rece va trebui sa fiu pentru a te putea infrunta, pentru a-ti arata ca nu imi pasa?
Ce fac daca nu vreau sa te pierd, dar in acelasi timp nu stiu sa te tin langa mine?
Ce fac daca vrei sa pleci de langa mine, iar eu nu am puterea de a te tine langa mine?
Ce se va intampla daca incepe iarasi sa ploua pe strada mea, dar tu nu vei fi dispus sa imi aduci soarele sau sa imi pictezi curcubeul?
Cand imi vei spune ca am fost o pierdere de vreme, timp, sentimente, ca regretele te cuprind cand vine vorba de mine, ce va trebui sa fac?
Sa accept cu fruntea sus, sa tac, sa ma intorc si sa plec?
Sa te privesc cu aceeasi ura si raceala cu care ma vei privi tu, sa iti spun ca simt acelasi lucru si sa plec?
Sa plec privirea, sa nu scot nicio vorba de frica de a nu lasa lacrimile stranse sa se vada?
Sa par indiferenta, cand pe dinauntru sunt distrusa, cand de fapt de abia pot sa respir?
Ce se intampla daca maine imi spui ca pleci? Plec eu, dar incotro?
Ce se va intampla daca maine imi spui ca vrei o fericire pe care sa o simti, de care sa ai parte zilnic, o fericire palpabila.. nu un vis?
Ce voi face daca imi vei spune ca... de mine, de fapt, nu te leaga nimic?
Ce voi face daca, si fara sa vreau, voi gresi? Cum o sa te pot tine sa nu pleci? Cum o sa imi repar greseala? Cum o sa te fac sa ai incredere in mine?

Daca te dezamagesc, inseamna sa ma dezamagesc, sa ma ranesc, sa ma distrug pe mine.
Iar eu nu vreau asta.
Nu vreau sa te pierd.

6 comments:

  1. Nu stie nimeni raspunsul la toate intrebarile tale, care sunt la fel ca si ale mele.
    Aceleasi lucruri ma intreb si eu, aceleasi intrebari obsedante. Dar iti spun si tie cum i-am spus si lui...nu mai gandi atat, bucura-te de clipa de acum, incearca, lupta pentru dragostea voastra. Traieste acum, nu in viitor...Ce va fi nimeni nu stie...

    ReplyDelete
  2. Heh.. Adina, de ar fi totul asa usor; e mult mai complicat decat pare; si nu prea am incredere in mine..

    ReplyDelete
  3. Incredere...nici eu nu am. Nici macar in mine. Si da, e complicat..dar daca nici macar nu incerci nu iti va parea rau mai incolo?
    Si da, posibil sa "cadem" din nou...si mi-e frica ca de data asta nu o sa ma mai pot ridica. Dar stiu ca trebuie macar sa incerc..sa incercam...sa fim iar noi.

    ReplyDelete
  4. Pai eu sunt eu; incerc, dar mi-e frica de mine. E prea frumos ce se intampla si de asta mi-e frica sa nu stric totul..:(

    ReplyDelete
  5. El imi zicea aseara ca cine nu risca nu castiga....ca nu poti trai cu frica...ca lui nu-i este frica...decat de moarte...
    Si totusi mie mi-e al naibii de frica...mi-e frica sa nu spun ceva gresit, mi-e frica sa nu interpreteze gresit ce spun eu, sau mi-e frica sa nu fuga....iar. Mi-e frica....

    ReplyDelete
  6. El mi-a zis ca totul depinde de mine si de cat de hotarata sunt eu... sa fiu puternica si sa nu ma las influentata; sunt fericita, dar mi-e frica sa ma bucur de ea.. mi-e frica de mine; nu am incredere in mine; in schimb am in el.. si muulta!

    ReplyDelete