Friday, April 3, 2009

Azi invatam.

As vrea si eu sa visez.
De ce? Oricum.. nu iti aduci aminte ce ai visat.
Da..
De ce vrei sa visezi? Ca sa te trezesti dimineata si sa iti dai seama ca nu a fost decat.. un vis?
Probabil nu e prea placut.. nu? Probabil tu asta simti..
Depinde de vis.
Dar.. si visele pot deveni realitate.
Adevarat! Stii.. ce am visat eu?
Ce?
Am visat de doua ori ca eram impreuna. Am avut acelasi vis: o data, in timp ce dormeam.. si o data, cand visam cu ochii deschisi.
El zambeste.
Mi-ar placea sa te vad. Sa iti cunosc zambetul si sa ma bucur cand il privesc.
As vrea sa visez si eu ce visezi tu.
De ce? Oricum nu ti-ai aduce aminte.
Eh..
Si, sa stii ca.. nu trebuie sa dormi ca sa visezi.
Acelasi zambet i se contureaza pe buze. In coltul celalalt - al lumii - zambeste si ea.
Dar.. asta inseamna ca tu vrei doar sa visezi. Nu vrei realitate.
Nu am spus asta.
Nu ma vrei cu adevarat langa tine; vrei doar sa visezi frumos, atunci cand dormi.
Nu..
In cazul asta, ar trebui poate... sa iti spun sa pleci din visele mele..
Si daca nu vreau sa plec?
Va trebui sa o faci. De ce ai ramane? Doar sa vii cand vrei, sa stai cat vrei.. sa pleci cand vrei? Te-ai gandit la ce simt eu?
Dar la ce simt eu te-ai gandit?
Da..
Si? La ce concluzie ai ajuns?
De ce ma pui sa repet? Cred ca am fost destul de clara mai sus.
Dar te-ai gandit ca poate dorinta mea de a visa ce visezi tu se intensifica pentru ca, momentan, e singurul mod in care... te pot simti mai aproape?
...
Te-ai gandit ca poate dorinta de a visa se refera de fapt la dorinta de a transforma totul in realitate? Te-ai gandit ca poate nu ma joc? Te-ai gandit ca poate vreau sa fiu realitatea ta si sa fii realitatea mea?
Nu stiu ce sa spun..
Nu trebuie sa spui nimic. Te-ai gandit ca poate dorinta de a te avea devine din ce in ce mai arzatoare si in acelasi timp doare, pentru ca nu te pot atinge, vedea, avea, saruta, imbratisa, mangaia; pentru ca nu ma pot plimba cu tine pe strada, nu te pot tine de mana, nu pot sa iti aud rasul, sa iti vad zambetul, sau sa privesc un apus cu tine? Totodata, ma bucur ca trece timpul..
Timpul..
Da timpul. Uite, cel care spuneai ca e cel mai mare dusman al tau, acum ne ajuta.. si trece; trece, ca sa ne putem intalni, sa fii reala, sa fiu real, sa fim reali!
Da..
Te-ai gandit ca poate de asta imi doresc sa visez?
E simplu; nu trebuie sa astepti noaptea... realistule!
Aici m-ai prins..
Nu pot visa eu pentru amandoi.
Nici eu nu pot fi rational pentru amandoi.
Invata-ma sa fiu rationala, atunci!
Asculta-ti inima cand e vorba de noi doi; fii cerebrala, rationala, hotarata, cand e vorba de... ei. Lasa-te influentata de sentimentele tale pentru mine, de sentimentele mele pentru tine si nu de deciziile, rugamintile, cuvintele, jignirile lor. Mergi pe drumul inimii cand te indrepti spre mine; urmeaza calea ratiunii cand te indrepti spre ei. Cauta si gaseste finalul drumului spre ei si pune punct cand e cazul. Uita de finalul drumului spre mine; sterge-l, nu exista, nu a existat si nu va exista.
Si cum stiu asta?
Deja intervine ratiunea aici. Inveti repede, dar nu confunda ratiunea cu visul. Raspunsul ti-l ofera visatoarea din tine, care il stie deja. Acum, invata-ma sa visez!
Poti inchide ochii, te poti uita in gol, privi pe fereastra si .. sa visezi. Poti sa te uiti la soare si sa ii zambesti. In momentul ala, ii voi zambi si eu. Poti sa lasi ploaia sa te ude; te gandesti ca esti cu mine; iubesc ploaia.. iubeste-o si tu! Cand mergi pe strada, nu te gandi la examenul pe care il ai intr-o jumatate de ora; gandeste-te ce frumos ar fi daca te-as astepta cand termini. Si nu, nu te intrista! Zambeste. E un vis frumos si visele pot deveni realitate. Gandeste-te ca o data o sa fac si asta. Cand vezi ca "aia doi" se tin de mana si se saruta, zambeste. Nu te intrista, nu ii invidia. Gandeste-te ce frumos ar fi sa fii cu mine in momentul ala. Si.. gandeste-te ca momentul in care vom face asta, va veni si vom fi mai frumosi decat sunt "aia doi". Asculta o melodie care iti aduce aminte de mine, de noi.. de ce am cultivat impreuna pana acum; greu de inteles pentru altii, usor de simtit pentru noi; gandeste-te ca mai urmeaza multe. Zambeste.
Cat as vrea sa te sarut acum.. si sa te tin in brate.
Gandeste-te ca vreau acelasi lucru. Zambeste. In curand, o sa devina realitate.
Da... abia astept.
Cauta-l pe visatorul din tine. E acolo, dar i-a fost frica sa iasa la suprafata.
Probabil..
Pentru ce? Nu e frumos sa visezi? Nu e frumos sa stii ca visele o sa devina realitate? Nu e bine sa visezi si sa ai un scop? Nu e frumos cand le indeplinesti si bucuros, cultivi altele?
Cat mi-as dori sa fii langa mine acum..
Sper ca zambesti! Zambesti nu-i asa?
Da!
Foarte bine! Inveti repede.. visatorule! Nu te supara ca trebuie sa dormim acum. Pune-te in pat si gandeste-te ce frumos va fi cand ma vei tine in brate si vom adormi impreuna.
Visatoareo! - si rade.
Rade si ea in.. coltul celalalt.
Realistule!

No comments:

Post a Comment