Friday, April 3, 2009

Ba! Da, am inceput perfect, mai bine nici ca se putea. Incep cum vreau si termin la fel.
Deci: Ba! Stiti ce imi place la voi, ma? Ca judecati. Pfoai si o faceti al dracului de bine. Cand e vorba de judecat, barfit, vorbit urat, analizat, criticat, aruncat cuvinte urate, doar ca sa va simtiti bine, nu va intrece nimeni. Dar nimeni ma!
Asa! Fericiti? Presupun ca da. Sunteti si voi primii la ceva. Si fara sa depuneti prea mult efort. Bine, asta in cazul in care, sper ca nu va inchipuiti ca a sta la o tigara cu o bere/ suc/ cafea/ ciocolata calda/ ceai, sau te miri ce, depinde de fitzele fiecaruia, in fata, inseamna depunere de efort. Daca e asa, lasati-ma sa stiu si voi discuta cu voi de la alt nivel. Adica de sus la si mai jos, nu cumva sa intelegi gresit.
Da.. acum sa fac prezentarea da?
Sa discutam despre ce probleme aveti voi.
Nu, nu discutam despre ale mele; nu o sa stau sa va impui capul cu prostiile mele, cu problemele mele. Eu sunt o dragutza si nu sunt egoista; prin urmare hai sa discutam despre ce va doare.
De ce ma judecati ca vorbesc, ca rad, ca zambesc? Doar pentru ca voi credeti ca trebuie sa plang? O sa ma gandesc la asta. Dar nu promit nimic!
De ce sa ma dau la o parte din calea fericirii? Doar pentru ca vrei voi, pentru ca voi sunteti de parere ca trebuie sa sufar? Dar cine a zis ca trebuie sa va cer permisiunea pentru a fi fericita sau pentru a iubi? La asta nici nu promit ca ma gandesc. Pentru ca nu o voi face. Ar trebui sa fiu tampita.
Ce va intereseaza pe voi cu cine ies eu? Am si eu prieteni. Si NU, nu sunteti doar voi prietenii mei. Doar pentru ca voi nu ii cunoasteti, doar pentru ca nu sunt prieteni si cu voi, asta nu inseamna ca nu trebuie sa ies cu ei.
Eu aleg cand sa rad, cand sa zambesc, cand sa iubesc, pe cine, cum si in ce fel; cum sa ma uit la el si cum sa reactionez; eu aleg cand tip, urlu, fac zgomot, dorm, ma trezesc. Asta ca sa va fie un pic clar, nu cumva sa mai suferiti si sa va doara de astfel de lucruri.
Da pe voi nu va doare.. gura? Get a life! Gasiti si voi alte subiecte de discutie: politica, istorie, pictura, literatura, mate, fizica, muzica, facultate, in ce cluburi mergeti vineri, sambata si duminica sau cum copiati la urmatorul examen, cum sa va lasati de fumat, sau ce muci v-ati facut la ultima petrecere. Contraziceti-va si voi pe niste subiecte mai interesante, mai inteligente; discutati despre noile legi din Afghanistan, despre criza economica, despre cat de buni sunt romanii la computere si la spart banci, samd. Pentru ca puteti si va duce capul. Dar e totul mai usor cand vine vorba sa vorbiti de altul?
De ce nu va uitati la voi, cei care intruchipati perfectiunea? Cand nu va veti gasi niciun defect in a voastra perfectiune atunci sa comentati, analizati, criticati, barfiti.
Pana atunci, ciocul mic si joc de glezna.
Hai ca deja mi-a sarit tzandara.
Va simtiti mai bine acum? Sper ca da; ne intalnim data viitoare cand va .. doare ceva; doar atunci va pot ajuta. In rest, nu exist.

No comments:

Post a Comment