Sunday, April 5, 2009

Totul pentru noi. Stii asta nu?

Si te vreau langa mine.
Astazi, maine si mereu: te vreau langa mine.
Nu vreau sa glumim; daca tot glumim, ce vrei de la mine?
Eu? E simplu: te vreau pe tine.
Vreau sa iti zambesc. Imi doresc sa vrei sa vezi totul prin mine.
Vreau sa imi vezi privirea, sa te bucuri de zambetul meu, sa te amuze rasul meu, sa imi cunosti vocea, sa cunosti fiecare particica din mine.
Vreau sa ma tachinezi, sa ma gadili pentru ca stii ca nu imi place, sa ma alergi si sa razi de mine ca sunt prea inceata. Astept sa razi de mine pentru ca dorm pe plaja, pentru ca ma plang ca e apa prea rece sau ca ma sperii de o meduza.
Nu vreau sa ma judeci; vreau sa ma asculti. Vreau sa ma sustii si sa ma ajuti sa gasesc solutii.
Atunci cand plang, tu sa fii langa mine; sa ma iei in brate si sa ma strangi tare. Atat imi doresc. Nu vreau cuvinte. Mi-e de ajuns sa ma privesti cald, sa ma iubesti, sa te simt langa mine: nu fizic, ci cu inima; sa ma saruti si sa imi stergi lacrimile.
Vreau sa ma cunosti mai bine ca oricine, sa stii tot ce imi place si ce nu; sa ai grija de mine ca de un copil mic, sa porti o discutie serioasa ca si cu un adult; sa ma vezi frumoasa, cand pentru ei sunt urata; sa vezi partea buna din mine, cand ei vad partea urata; sa am suflet bun, cand pentru toti am suflet rau; sa imi vorbesti frumos, cand ei imi vorbesc urat.
Vreau sa fii langa mine, cand ei ma dau la o parte si uita de mine; sa ma iei in brate cand ma simt singura, sa intelegi totul atunci cand ei nu inteleg nimic; sa ma asculti cand ei ma judeca; sa imi spui unde gresesc si sa ma indrumi.
Astept sa imi deschizi ochii cand ei imi vor raul.
Vreau sa fiu langa tine... sa te iubesc, sa invatam totul impreuna; sa te ascult si sa ma enervez cand nu intelegi. Vei fi tu calm si pentru mine.
Vreau sa fiu acolo cand ai nevoie si nu numai. Vreau sa te apar de ei, sa iti zambesc si sa te fac sa intelegi ca nu ai nevoie de nimeni altcineva; sa ne privim si sa intelegem totul; sa ne tinem de mana si sa simtim totul; sa ne bucuram de tot ce e in jurul nostru si sa ne dam seama ca nu putem unul fara celalalt.
Vreau sa ma saruti si sa vrei mai mult.
Vreau sa iti doresti totul.
Nu exista totul sau nimic. Nu exista nimic, nu exista asa si asa. Exista tot.
Vreau totul.
Si stiu ca il voi avea. Acum stiu. Stim amandoi.
Vreau sa fii cel ce a fost si a ramas; cel ce ramane si va ramane.
Vreau sa fiu cea care a venit, a ramas si nu va pleca.
Vreau sa fim Noi si atat.
Si vom fi. Stii asta nu?

No comments:

Post a Comment