Sunday, April 12, 2009

Nepasare.

Ti-am zis sa nu imi mai zici asa.
Nu am avut timp! Nu am timp nici sa dorm.
Ma vrei, dar nu ma vrei. Imi reprosezi si ma dai la o parte. Nu suporti sa vezi pe nimeni langa mine, dar nici pe tine nu ai vrut sa te mai vezi langa mine. Cine te mai intelege? Cred ca nici tu.
Amuzant e faptul ca brusc iti pasa de mine. Brusc, ti-ai adus aminte de mine, brusc vrei sa stii ce se intampla, sa ma asculti, sa ma ajuti eventual. Fii serios! Ma faci sa rad cu gura pana la urechi! Dar apreciez; si asa sunt eu stresata. Face bine o portie de ras.
Hmm.. ciudat mod de a privi lucrurile. Daca tu consideri ca a tine la o persoana, arati ca iti pasa de ea din joi in pasti, cand iti aduci aminte.. atunci cred ca mai bine ne oprim aici. Incep sa ma enervez.
Eram foarte calma pana sa apari tu.
Asa si? De ce imi mai ceri explicatii? Cu ce te mai ajuta? De ce inca trebuie sa ma justific in fata ta? M-ai dat la o parte. Ai lasat praful sa se depuna si asa cum ai spus si tu.. poate a aparut altcineva care l-a dat la o parte, care m-a ridicat si m-a ingrijit. Dar, pentru inceput am ales sa ma ridic singura.
Niciodata nu ai avut. De ce ma mai cauti, daca spui ca nu ai timp?
Bun simt? Raspunsurile tale dovedesc exat contrariul: adica lipsa de bun simt; lipsa totala de bun simt!
Totul e amuzant. Inceteaza sa mai intrebi asta doar de dragul de a face conversatie. Ma mir ca mai stii ce inseamna sa ma cauti. Aaaa, asa e... o faci rar, dar o faci. Frumos mod de a gandi. Dar nu imi pasa.
Auzi.. dar tu crezi ce spui? Hai razi cu mine, te rog.
Da, da.. cand o sa am timp o sa fac si asta. Dar de ce sa pierd timpul cu asta, oricum nu te intereseaza? Ti-ai adus aminte acum?
Aaa, da, da. Mai, tu nu ai incredere in mine; eu de ce naiba as mai crede in tine? Cu ce scop? Care-i ideea? M-ai dat la o parte; mi-ai zis "ai facut foarte bine" cand ti-am zis ca m-am sters de praf; acum ce vrei? Mintea mea necoapta nu prea pricepe.
De ce nu ma lasi tu in pace? De ce tot cauti vinovati pentru ceea ce faci, vei face sau ti se va intampla? Eu propun sa nu te mai chinui. Nu incerca sa imi mai lasi impresia ca iti pasa. Prea tarziu. Iti pierzi timpul. Nu da roade. Fa ceva mai util pentru tine.. si de ce nu, si pentru mine!?
De exemplu sa nu imi mai ceri explicatii, sa nu imi ceri sa ma mai justific, sa nu ma mai cauti doar ca sa faci impresie buna si asa mai departe. Aproape ca nici nu te mai cunosc.
Uita-te la tine. Credeam ca nu e adevarat. Dar nu ma mai intereseaza. Faci ce vrei.
Nu conteaza cine mi-a zis! Chiar crezi ca mai conteaza asta acum? Dar raspunsul e acelasi ca intotdeauna si nu e minciuna: intamplare. Nu te spionez. Nu am facut-o niciodata. Crezi ca nu am alte lucruri mai bune de facut?
Te-am jignit? Dar ce.. adevarul doare? Nu am folosit niciun apelativ necrestin la adresa ta, asa ca nu vad unde e jignirea.
Asa, mai bine. Du-te si vezi-ti de ale tale, iar intre timp, imi vad si eu de ale mele. Nici sa purtam o discutie normala nu suntem in stare.
Esti de acord? Nu pot sa cred. Hai nu imi spune: eu sunt vinovata. Oricum nu imi pasa.
Nu? Nu pot sa cred.
Auzi.. nu trebuia sa pleci?
Nu, dar tot imi reprosai ca n-ai timp, de parca eu te-am cautat pe tine.
Distractie placuta!
Nu sunt! Esti paranoic. Spun doar "pa" atunci.. e bine?
"Pa, pa!"

1 comment:

  1. eu sunt alex :P

    ce sa fie cu mine... sunt la academia navala la constanta :)

    cred ca imi aduc aminte cand mergeam la scoala :P
    tu ce mai faci?

    ReplyDelete