Sunday, March 29, 2009

Noi.

Ai venit cand eram singura, daramata, atunci cand nu aveam nici cea mai mica putere de a ma ridica.
Mi-ai redat incredere in mine, demult pierduta; mi-ai redat incredera necesara pentru a iubi, ceea ce nu credeam a fi posibil.
Mi-ai redat soarele, lumina, bucuria de a trai, dorinta de a veni o noua zi si de a o trai din plin. Mi-ai redat inocenta si puritatea, mi-ai oferit protectia careia ii duceam lipsa.
Ma iubesti si e tot ce caut. Nu aveam incredere in nimeni. Nu stiu de unde, cum si in ce fel ai aparut si nu imi pasa; viata mea e in mainile tale acum.
Zambesc. M-ai invatat sa fac asta cu adevarat. Nu o mai facusem de ceva timp. Nu mai stiam ce inseamna un zambet sincer.
Rad. M-ai ajutat sa fac asta din nou.
Iubesc. Mi-ai lasat inima libera; m-ai facut sa te iubesc intr-un fel aparte. Ai reusit sa inlaturi ceea ce pusese stapanire pe sentimentele mele: frica, deznadejde si de ce nu, ura!?
Am uitat ce inseamna sa plangi.
Fiecare zi e o zi cu soare, iar daca ploua si e frig ma lasi sa ma cuibaresc in bratele tale. Ma lasi sa visez fara sa imi fie frica sa ma trezesc, fara sa imi spulberi visele. Nu le strangi in mana si nu le faci praf; nu le lasi sa dispara in bataia vantului; le transformi in realitate. Imi zambesti in semn ca pot sa visez iarasi.
Ma lasi sa fiu copila atunci cand vreau sa fiu; esti copil alaturi de mine.
Langa tine continui zilnic sa ma maturizez, dar continui sa il scoti la iveala pe copilul din mine; nu vrei sa se piarda. Tu crezi in el; un copil nu te-ar minti.
Ei nu vad legatura dintre noi doi, cu ochi buni.
Iar mie mi-e frica si ti-am spus asta. Cred ca asta le ofera satisfactie si mai mare.
Dar am incredere ca impreuna vom inlatura frica. Daca eu o sa fiu mereu fricoasa, pe tine cine te va sustine? Pana si cel mai puternic e slab la un moment dat; chiar si cel curajos va avea un moment de cumpana in care va simti nevoia de protectie. Iar daca eu sunt fricoasa, langa tine cine va fi?
Da! Eu. E adevarat. Dar trebuie sa te ajut, nu sa te afund si mai rau. Trebuie sa invat sa fiu puternica, pentru a te putea sustine, pentru a te proteja.
Iar frica nu ma va ajuta.
Voi invata sa fiu puternica pentru amandoi, atunci cand esti slab, sa te ridic, atunci cand cazi, sa te fac sa zambesti cand esti trist. Vreau sa invat sa te vindec atunci cand te ranesti. Vreau sa plang cu tine, atunci cand plangi.
Vreau sa continui sa cresc langa tine, sa inchid toate ranile trecute, sa iti fac loc tie, sa te inchid si sa nu iti mai dau drumul.
Stiu ca nu ma vei rani.
Vei continua sa cresti in mine, sa crezi in mine.. sa ma faci fericita.
Vreau sa invat sa te fac fericit.
Invata-ma sa te castig, nu ma lasa sa te pierd.
Vreau sa te invat sa ma iubesti.

2 comments:

  1. scrii foarte frumos.. îmi plac dialogurile cu acest "EL" minunat care sunt convinsă că e special!
    în multe dinstre povestioare mă regăsesc, în foarte multe!
    spor la scris în continuare!
    P.S. îţi las adresa blogului meu, poate îţi faci vreo impresie :">

    ReplyDelete
  2. Da.. multumesc; acest EL a tot luat diferite fete; in fond a fost acelasi tot timpul; desi in mintea mea era un altul, EL era cel din sufletul meu; si cu siguranta e special :)
    Cu siguranta te voi vizita :)

    ReplyDelete