Tuesday, September 1, 2009

Dorinte de septembrie.

As vrea
Sa trec cu bine de anul asta scolar
Sa imi gasesc de lucru mai repede.
Sa ii fac pe ai mei mandri de mine.
Sa nu mai plang.
Sa vezi ca ceea ce fac e pentru noi doi, nu pentru tine sau pentru mine.
Sa vezi ca eforturi daca sunt, sunt facute cu drag, dorinta si sperante.
Sa imi citesti blogul.
Sa te lasi de fumat.
Sa vizitez toata lumea.
Sa imi placa (mai mult) sa citesc.
Sa fiu mai putin sensibila.
Sa fie soare in fiecare zi.
Sa ma pot teleporta.
Sa nu fi plecat din bratele tale.
Sa nu fi existat o ulima zi.
Sa fi fost data afara din avion. (de ce nu mi s-a urat asta mai devreme?  )
Sa pot sa te sarut dimineata.
Sa te aud pe fiecare zi.
Sa ne vedem curand.
Sa lasi din orgoliu.
Sa primesc o floare de ziua mea.. de la tine.
Sa nu fi al alteia.
Sa stiu ca esti bine.
Sa nu fi existat el.
Sa nu plece ea.
Sa nu fiu trista acum.
Sa nu se fi terminat visul de azi-noapte.
Sa imi continui visul (de azi-noapte) in noaptea asta.
Sa invat sa vorbesc daneza.
Sa fiu mai calma - (in curs de realizare)
Sa te vad cat mai repede.
Sa treaca mai repede timpul in care nu sunt cu tine.
Sa iti doresti sa ma vezi cel putin la fel de mult pe cat vreau eu sa te vad.
Sa vezi dincolo de lacrimi.
Sa ma iei in brate cand plang.
Ca tot ceea ce am spus sa fie real.

As vrea sa te privesc,
sa te sarut...
Sa “Te iubesc”!
Vreau ca fiecare clipa petrecuta langa tine sa fie... penultima.

3 comments:

  1. şi uite cum majoritatea dorinţelor se rezumă la acelaşi "EL" :X

    ReplyDelete
  2. cate iti doresti..pfiuu..
    :]
    si doar pentru atat de putin timp....
    hmm..pi nuj..ce sa-ti zic..iti urez..sa poti realiza tooot ce vrei!!!!
    :D:D:D:D
    si EL
    sa vrea "ca fiecare clipa petrecuta langa tine sa fie... penultima."

    ReplyDelete
  3. @shotiutza: pai hai sa spunem ca atunci cand e vorba de mine... totul se rezuma la el :-s

    @Alla: hehe, multumesc :) am incredere si sunt optimista ;))

    ReplyDelete