Monday, May 11, 2009

Mon amant d'un jour.


Si ce simti cand tot timpul, pe cel de langa tine, il scapa ceva?
Ce faci, daca cel in care ai incredere se scapa tot timpul la cine nu trebuie?
Ce faci daca trebuie sa pui in balanta ceea ce a facut pentru tine si greselile; ce faci cand realizezi ca totusi balanta pica in favoarea "favorurilor"? Treci peste si spui ca a fost o intamplare? Sau treci peste, de tot; o lasi cu scaparile ei?
Cum ramane cu orgoliul, mandria si increderea oferite?
Cum ramane cu lacrima din urma, pe care ea nu o vede?
Cum ramane cu intrebarea: "Oare a scapat-o tot ce i-am spus?"
Unde e raspunsul?
Il are cineva?
Da.. probabil toti cei la care te-ai scapat!
Obisnuiai sa imi stergi fiecare lacrima.. si aveai grija de mine.. si stiai tot.. si povesteam pana dimineata.
Radeam. Dormeam. Vorbeam.
Dar tu nu mai esti.
Si nu vreau decat sa o gasesti pe ea, pe masura ta, care sa stie sa faca tot ce faceam eu odata.
E adevarat. Eu am plecat si te-am lasat! Ai ramas singura...
Cu toate astea am fost mereu
langa tine.
Sunt inca aici. Tu nu esti singura. Eu da...
Acum sunt departe si la propriu.. si la figurat.
In acelasi timp, sunt aici.. atunci cand ai nevoie de mine.
Cand ma vrei, cauta-ma. Daram zidul si te las sa intri. La sfarsitul zilei, vei iesi si te vei intoarce cand vei avea nevoie de mine iarasi.
O sa fiu... amanta ta pentru o zi!
Si o sa te iubesc pentru o zi!
De fiecare data, pentru o zi!

No comments:

Post a Comment