Tuesday, February 16, 2010

In seara asta vreau sa plang.

Era chiar aici
.. si..
nu conta nimic.
Ieri
.. erau..
prea multa durere
.. si..
prea multe de iertat.
Ajuta-ma sa-mi amintesc.
Azi. Azi era.
As fi fost mai bine
..daca..
iti aminteai.
Eram mai puternica
.. sau..
mai bine eram un lemn uscat, decat copacul doborat;
.. dar..
incapatanata si impulsiva, n-am reusit sa gasesc echilibrul.
Sau poate trebuie sa fiu mai generoasa.
..dar..
generozitatea se calculeaza in cifre.
Inca sunt egoísta
..sau..
doar precauta.
Mi-e teama; egoismul nu are loc aici.
Mi-e frica.
Nu vad unde gresesc..
si..
..mi-e rusine.
In seara asta vreau sa plang.
.. si plang!
De ce se intampla totul.. asa?
Pentru ca asa a fost sa fie.

“Copila, destinul iti e scris. Tu asteapta sa il traiesti!”

3 comments:

  1. mersi frumos de comentarii!!;)
    >:D<

    ReplyDelete
  2. Plansul este un "prieten" bun, o parte din noi se razvrateste prin lacrimi si apoi revine la normal...

    ReplyDelete
  3. Ai dreptate, dar oare ce faci, cand simti prea des nevoia de a te.. razvrati? :)

    ReplyDelete