Thursday, November 5, 2009

14. Aglomeratie.

Trec pe langa.
Lacrimile.
Visul de noaptea trecuta.
Ziua de maine.
Speranta de ieri.
Zambetul orei 8, de azi de dimineata.
Visul zilei de azi.
Zgomotul alarmei de incendiu.
Speranta de azi.
Urletele celui ce nu ii lasa sa intre in Vari Hall.
Aiureala din timpul zilei.
Tipul cu ochelari ce a rugat-o sa ii aiba grija de lucruri.
Ploaia rece de dupa amiaza.
Tipul pe care l-a lovit aseara, din plin, in neatentia-i specifica.
Scuzele de rigoare.
Nepasarea.
Discutia cu Tudor.
Poza din autobuz.
Domnul ce i-a facut loc in celalalt autobuz care era packed.
Glumele cu Radu.
Timpul.
Nap-ul de 10 minute, din autobuz.
Examenul de maine.
Weekend-ul.
Orele de cand are melodia asta pe repeat.
Cuvintele.
Odata cu alarma de la telefon, visul de acum.
Odata cu El, Noi.

Pierde.
Ziua de maine.
O noua speranta.
Visul zilei de azi.
Orele de cand are melodia aia pe repeat.
Cuvintele.
Timpul.
Odata cu alarma, noaptea trecuta.
Odata cu El, pe Noi.

Regaseste.
Alte lacrimi.
Un alt vis.
O alta speranta.
Un alt zambet.
O alta alarma de incendiu, falsa ca intotdeauna.
Strigatele impunatoare, cica. (FRAIERILOR!)
Aiureala omniprezenta.
Ploaia rece.
Tipul accidentat aseara (doar au cursuri impreuna de luni pana vineri).
Nepasarea.
Discutii cu Tudor si glume cu Radu.
Un nap si un examen.
Un nou weekend.
O alta noapte.
Alte cuvinte.
Sentimentele!
Odata cu El, pe Noi.

6 comments:

  1. ai scris tu acolo un nume, care pentru mine înseamnă totul... :-<
    "discuţia cu... "

    ReplyDelete
  2. Imi place cum scrii...iti citesc des blog-ul!

    ReplyDelete
  3. @Autumn: auzi la ea, ce pseudonim şi-a ales ;))
    bătăiţă! >:D<

    ReplyDelete
  4. Bai uite eu akm mi am dat seama cand am vazut comm' d mai sus ca te cun d atata timp si nu ti am zis niciodata ca imi place cum scrii.Folosesti un limbaj foarte plastic,plin de culoare,iti conturezi decorul povestirilor tale cu atata pasiune.Da da o dreaq d treaba...u le scrii doar pt anumite categorii de persoane.Pt oameni care inca mai citesc la Capra cu 3 iezi nu scrii si u nik?Eu nu inteleg nik.

    ReplyDelete
  5. Imi intaresti convingerile pe zi ce trece. :d
    Pentru cei ca tine nu prea scriu. But if u want pot sa incerc. Asa ca te cunosc de mult timp. Ah si ti le trimit pe mail. Nu le postez sa le vada toti; special pentru tine :d

    ReplyDelete