Monday, August 24, 2009

Dialog cu tine, "Eul" meu!


[...]
(Singing “Canadiana”)
Am 19 ani si am terminat primul an de facultate. Nu, nu sunt repetent.
Nici eu nu sunt repetenta. Si?
Si eu am terminat primul an.
Am terminat in Minu si nu am facut chimie cu Popeasca.
Eu in Greceanu si am facut chimie cu Popeasca.
Esti nascuta pe 3. Dar nu sunt sigur daca ai 20 sau 21 (de ani, obviously).
Gresite ambele variante. Am 19.
Aha.
Am un Opel Vectra, verde inchis spre negru, cu numarul de Olt.
Misto!
Si nu incepe numarul nici cu S nici cu Z.
Minti!
Ii!
Hmm.. bine!
Haha!
Hai mai pune o data melodia aia!
Multumesc!
(Dupa o luunngaa discutie cu intrebari fara raspunsuri concrete, minciuni, abureli si chestii la nimereala)
Ti-e somn?
Aha.
Vrei sa dormi?
Aha.
(And you hang up. This is not nice.
Tell me about it )
[...]
Ce zici de un trandafi?
Un ce?
Un trandafir!
(Pauza)
Ce culoare? Alb?
Iti plac trandafirii albi?
Nu imi raspunde la intrebare printr-o alta intrebare!
Pai nu ma gandeam la un trandafir alb pentru tine.
Dar?
Unul roz.
Roz.. interesant..

Whenever u read this (I know you will), please let me know! Eul meu!
P.S.: nu incurca Sosiri cu Plecari, da?

XoxO

LATER EDIT: Multumesc!!! ;;)

9 comments:

  1. intr-un fel,ma pot considera eul tau?!

    ReplyDelete
  2. Mmmmm......da.....imi aduc aminte perfect discutia....

    ReplyDelete
  3. Hehe, si astea sunt doar franturi ;)) Si cum stiu eu ca tu esti? :d
    Ce ai mai spus? :d

    ReplyDelete
  4. Imi pare rau pentru trandafirul roz care nu a mai ajuns la tine.....

    ReplyDelete
  5. Nu ti-am promis niciun trandafir roz, poate ca deja ai uitat ce am vorbit :)

    ReplyDelete
  6. hei!!
    ma bucur ca ti-a placut postareA :D
    >:D<

    ReplyDelete
  7. Nu a zis nimeni, nimic de vreo promisiune si nici nu am memorie slaba :)

    ReplyDelete