Sunday, January 3, 2010

Blestem.

Mi-e dor sa mai fiu 1 si nu ½.

De ce ma mai cauti? Nu vezi ca am obosit?
Stiu ca.. nu era nimic din ce nu puteam face.
Stiu ca.. n-a fost asa..; dar ar fi fost.. daca eu as fi fost cea de acum, daca tu ai fi inteles, daca tu ne-ai fi ajutat, daca tu ai fi venit.. intr-un alt moment.

.. acum..
Nu vezi ca urasc tot ce ai facut din.. noi?
Nu iti cer o alta sansa.
Odata, te-am rugat sa nu imi dai variante.
Am strigat, am plans: “Da-mi un motiv. Altfel voi face aceeasi greseala..din nou.”
Nu!!! Nu m-ai auzit?
M-ai ascultat??
Nu m-ai .. inteles?!?!

.. acum..
Ia-mi tot ce mi-ai dat!
Ia-mi toate visele!
Du-te tu cu ele in zbor!
Dar tu nu ai aripi. Tu nu o sa zbori.
In cadere vei realiza. Dar va fi prea tarziu..

.. acum..
Te blestem!

.. atunci..
Tu o sa mori!
Imi va fi dor sa mai fim 1 si nu..1/2.

.. atunci..
Va fi prea tarziu!

No comments:

Post a Comment