Wednesday, February 18, 2009

Sperante.


O alta zi e pe sfarsite. Sau s-a sfarsit. Depinde cum privesti lucrurile; pentru mine o zi e incheiata in momentul in care pun capul pe perna, inchid ochii si adorm.
E intuneric afara, e noapte.
E frig, rece, negru, innorat.. totul e trist.
Mi-e dor de tine. Iar! Incerc sa invat, dar gandul meu fuge la tine; o ia razna tot timpul. Nu il pot controla; nu ii pot spune: "Gata! De azi nu te mai gandesti la EL!". Mi-as raci gura degeaba; am facut-o de atatea ori.. nu ma asculta..
Nu ma pot controla; nu imi pot controla sentimentele; mintea, inima, gandul, ratiunea... toate te striga pe tine!! Toate te cauta pe tine.
Sufletul meu inca te cauta. Refuza sa renunte. Speranta doare, dar a renunta doare si mai tare. Inca sper. Toata fiinta mea spera, te asteapta.
Indiferenta? Nu e punctul meu forte. Am incercat, nu a dat rezultate.
Am gresit si inca astept sa ma ierti; inca sper sa iti deschizi din nou sufletul si inima in fata mea, sa imi spui, fara frica: "Te iubesc!"
Astept sa fiu din nou a ta..

4 comments:

  1. Ti-e frica de terapia de grup? Stii ca nu e greu sa vezi ce ai scris!?...Nu astepta..fa ceva n sensul ala, daca se poate face ceva :P

    ReplyDelete
  2. Uneori nu e de ajuns sa faci ceva. Poate am facut, poate inca incerc sa fac ceva.. nu e de ajuns..

    ReplyDelete
  3. Totusi de ce scrii cu caracterele astea?

    ReplyDelete
  4. Adica? Ce au?
    Nu imi plac cele normale.. si acum nu stiu de ce nu mi le-a salvat si pe cele din urma cu aceleasi caractere.. am incercat de mai multe ori... cat despre astea.. n-au nimic :d

    ReplyDelete