Friday, February 27, 2009

As vrea sa...

..ma trezesc dimineata si sa nu stiu nimic despre tine, sa nu stiu cine esti, ce ai facut, unde te-am cunoscut, sa nu am habar ca te-as fi cunoscut, sa nu stiu ca ar fi fost vreodata ceva intre noi; as vrea sa nu stiu ce ai reprezentat si ce reprezinti pentru mine de 3 ani incoace;
As vrea sa fii un strain; da! Un strain. Sa te vad pe strada ca pe oricare alta persoana, sa nu te cunosc, sa trec pe langa tine ca pe langa orice om obisnuit si sa imi continui drumul..
As vrea sa fiu rece, de piatra, fara nicio urma de sentiment, fara niciun fel de caldura in suflet.. astfel nu as sti ce e durerea..
As vrea sa nu te mai iubesc..
Cu toate astea, nu regret nimic din ceea ce are legatura cu tine.. doar mi-as dori sa fiu amnezica in ceea ce te priveste...
.. atat...
.. ma culc.. poate de maine dimineata voi uita cine esti si ce reprezinti pentru mine in momentul asta;
... sau poate poimaine... peste doua zile?! vreodata??

3 comments:

  1. Nu o sa poti face asta oricat de mult ti-ai dori. Pentru ca noi nu suntem "construite" asa...noi nu putem trece mai departe pur si simplu...nu si daca iubesti asa cum iubim noi.

    ReplyDelete
  2. Nu ai cum sa faci asta, nu putem sa dormim si sa ne trezim "amnezice" sau pur si simplu sa mergem mai departe...noi nu suntem "construite" asa...pur si simplu nu putem....nu si daca iubim asa cum o facem...e imposibil! Si eu mi-as dori acelasi lucru dar...

    ReplyDelete
  3. Cred, incerc, sper la orice chestie care ori sa il aduca pe el inapoi, ori... sa ma faca pe mine sa trec peste...

    ReplyDelete