Tuesday, May 3, 2011

Ramas bun.

Daca tu consideri ca s-a incheiat,
Pleaca.
Te-am adorat!
Am vrut sa te ridic.
Azi ai plecat.
Fara un alt cuvant, te-am lasat.
Zambete amarui intr-o ceata adanca,
Iubirea ascunsa intr-o ploaie franta..
Din nori,
Te privesc. Nu te vad, te uit!
Departe de tine, ma ascund.
Zambesc.
Nu te mai ajung.
Si daca tu nu ai fost sa fii
De ce ..ai fost?
Macar de ai fi stiut, inteles, vazut.
Oare stii cum doare?
Ma arde,
Furtuna de lacrimi.
Intr-o dragoste neagra,
Am invatat azi sa pierd.
Te ador!
Nu mi-e dor..
..nu de tine, dar..
De noi.
Te-as fi rugat sa mai stai.
De ce?
Oricum maine plecai.

4 comments:

  1. Frumoase versuri si destul de triste.

    ReplyDelete
  2. Prin ele ma citesti pe mine, iar eu nu sunt mai vesela de atat :D:P

    ReplyDelete
  3. no way I' m accepting this!

    ReplyDelete
  4. because I've already accepted it, you also have to :)

    ReplyDelete