Tuesday, April 20, 2010

Sfarsit.

Sunt pete de sange. M-am taiat cu lacrimi ca hartia. Taioase si adanci. Ce ma ustura!!
Si curg siroaie pe obraji patati timp. Ma doare greutatea lor!
Imi sterg pistruii pictati in vreme calda.
Si uite-l cum rasare! Cum sa ma mai bucur de el?
Aduna-mi lacrimile si da-mi-le inapoi. Le arunc spre soare si il las sa le ploua iarasi peste mine.
Daca va fi sa mai plang pentru cineva,
Tot pentru tine as plange.
Nu fi trist, nu scriu despre el,
Pentru ca scriu despre mine.
M-am dezbracat in fata ta.
Am pierdut trenul. Si nu am pe cine sa dau vina.
Acum mi-e rusine. Ma arunc in gol si iti spun “la revedere”.
Cu lacrimi albastre ti-am scrijelit biletul de adio.
De fapt ti-am scris povestea din mine,
Pentru ca scriu despre tine.
Si cu lacrimi de sange te rog sa te gandesti din cand in cand la mine.

5 comments:

  1. interesant...dar de fiecare data cand citesc un post d-al tau...imi amintesc de formatia talisman:
    laaaacriiiiimi, noooopti in lacriiiiimi,
    si-n iiiiinimaaaa meaaaaaaaa....
    doaaaaar laaaacriimi

    ReplyDelete
  2. =))))) Tipic tie :)) =))))
    Mda, mi s-a mai "reprosat" ca sunt emo posturile mele, dar altceva nu pot sa scriu :D

    ReplyDelete
  3. o sa vezi ca o sa vina primavara si pe strada ta...

    ReplyDelete
  4. A venit, dar e o primavara mai ciudatica..

    ReplyDelete
  5. Rabdare...sau accepta sfarsitul si fa-l un nou inceput.

    ReplyDelete